Vragenlijsten: De uitslag bekijken

Wanneer je toegang hebt tot het vragenlijstenportaal kun je op de pagina Vragenlijsten bekijken welke vragenlijsten beschikbaar zijn voor jouw organisatie.

Je kunt een vragenlijst versturen aan een cliënt, de uitslag bekijken en de resultaten downloaden.

LET OP! Heb je de vragenlijst vanuit het oude platform (dus voor 9 september 2023) naar jouw cliënt gestuurd en heeft de client de vragenlijst in het oude platform ingevuld, dan kun je de ingevulde vragenlijst terugvinden bij cliënten ''Nog niet geaccepteerd''. 

De uitslag bekijken

Je ontvangt een e-mail notificatie zodra een cliënt een vragenlijst heeft ingevuld. Klik op de link in de e-mail of ga naar de pagina Cliënten, selecteer daar de desbetreffende cliënt en zoek naar de vragenlijst in de werkmap. Onder de naam van de vragenlijst staat wanneer de vragenlijst werd voltooid en een knop 'Bekijken'. Klik op die knop om de resultaten te bekijken

Een schermafbeelding van een ingevulde vragenlijst in de werkmap van de cliënt. Onder de naam van de vragenlijst staat op welke datum deze is ingevuld en een blauwe knop met de tekst Bekijken.

Normgroepen

Indien normgroepen beschikbaar zijn voor een vragenlijst kies je eerst via de knop Normgroepen de passende normgroep. Klik in de kolom aan de rechterkant op de gewenste normgroep. Je kunt te allen tijde switchen van normgroep en je kunt normgroepen filteren. Dit doe je door in de linkerkolom een vinkje te zetten bij de normgroepen die je wil blijven zien. Bij sommige vragenlijsten zijn geen normgroepen aanwezig en zie je direct de uitslag.

Een schermafbeelding van de knop Normgroepen en een voorbeeld van verschillende normgroepen die je kunt selecteren uit een menu.

Dimensie

Onder de samenvatting staat de uitslag per dimensie weergegeven in cirkeldiagrammen. Als een vragenlijst meerdere keren wordt afgenomen dan is er bij de dimensies een voortgangsgrafiek beschikbaar. Klik op Toon voortgangsgrafiek om de grafiek uit te klappen. De resultaten van de follow-ups worden hier automatisch zichtbaar.

Onderaan de pagina vind je alle items en de gegeven antwoorden.

Een schermafbeelding van de werkmap van een cliënt met verschillende clipboard icoontjes voor verschillende vragenlijsten. Er is een label zichtbaar met de naam van een van de vragenlijsten omdat de muis boven een van de icoontjes staat.

Je kunt ook in het cliëntenoverzicht direct op een vragenlijst klikken zoals hierboven weergegeven.

Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.

Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.