Openstaande uitnodiging: gegevens wijzigen

Ook nadat je een uitnodiging hebt verstuurd kun je nog het e-mailadres van de cliënt aanpassen. Je kunt wel pas extra programma's of vragenlijsten aan de werkmap toevoegen nadat de cliënt jouw uitnodiging heeft geaccepteerd.

Je vindt jouw openstaande uitnodigingen op de pagina Cliënten onder het tabblad (Nog) Niet geaccepteerd. Hier kun je het e-mailadres nog aanpassen als dat nodig is, de uitnodiging opnieuw versturen als dat nodig is, of de uitnodiging verwijderen.

Een schermafbeelding van een openstaande uitnodiging. Je ziet de datum waarop die is verstuurd en knoppen met de tekst Nogmaals versturen en een met Verwijderen.

De uitnodiging verwijderen

Het is niet mogelijk om extra programma's of vragenlijsten aan de werkmap toe te voegen zolang de cliënt jouw uitnodiging nog niet heeft geaccepteerd. Wil je toch de uitnodiging wijzigen of is de uitnodiging om een andere reden niet meer relevant dan kun je die verwijderen. Zoek hiervoor de uitnodiging op in het overzicht onder (Nog) Niet geaccepteerd en klik op "Verwijderen".

E-mailadres aanpassen en uitnodiging opnieuw versturen

Je kunt nadat de uitnodiging is verstuurd het e-mailadres wat je hebt ingevuld nog aanpassen, bijvoorbeeld als de cliënt toch liever een ander adres gebruikt of als er een fout in het e-mailadres staat. Om het e-mailadres te wijzigen klik je op het potlood icoontje naast het e-mailadres. Pas het e-mailadres aan en klik dan op het vinkje rechts naast het tekstveld om het adres op te slaan. Hierna kun je de uitnodiging opnieuw versturen.

Het antwoord niet gevonden?

Stuur ons jouw vraag via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00u en 17.00u, via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.