Het lukt niet om mijn account te activeren

Wanneer je de melding krijgt dat jouw activatielink is verlopen of wanneer het niet lukt om een wachtwoord in te stellen kun je dat op de volgende manier oplossen.

Link verlopen

Je kunt de activatielink eenmalig gebruiken om jouw account te activeren. Wanneer je daarna nog een keer op de link klikt en jouw account al is geactiveerd, krijg je de melding dat de link is verlopen. Er bestaat dan dus al een actief account op jouw e-mailadres en je kunt inloggen op dit account via https://app.therapieland.nl of https://app.gezondeboel.nl

Wanneer je het wachtwoord niet meer weet kun je op 'Wachtwoord vergeten' klikken om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Een schermafbeelding van de inlogpagina. Je ziet velden voor het e-mailadres en wachtwoord, een blauwe knop met de tekst inloggen en de tekst Wachtwoord vergeten?

Opslaan mislukt

Wat ook kan gebeuren is dat je wel op de pagina komt om een wachtwoord in te stellen, maar dat je de melding 'Opslaan mislukt' krijgt als je dat probeert te doen. Ook in dit geval bestaat er al een actief account op jouw e-mailadres en kun je dus inloggen via https://app.therapieland.nl of https://app.gezondeboel.nl met jouw e-mailadres en wachtwoord.

Het antwoord niet gevonden?

Stuur ons jouw vraag via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00u en 17.00u, via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.