Wanneer je problemen hebt met een vragenlijst dan wordt dat meestal veroorzaakt door een instelling in jouw browser. Een extensie blokkeert bijvoorbeeld bepaalde gegevens. Via onderstaande stappen kun je dan toch de vragenlijst invullen.
Wanneer je bepaalde apps of extensies, zoals een adblocker, hebt geïnstalleerd op jouw apparaat of in jouw browser dan kan het zijn dat die ook gegevens blokkeren die ons platform nodig heeft om de vragenlijst goed weer te geven.
Je kunt dit dan oplossen door de pagina in een andere modus te openen. We beschrijven de stappen voor verschillende browsers hieronder.
Google Chrome
In Google Chrome kun je de pagina in een Incognito venster openen. Je doet dit door in het menu onder de drie puntjes de optie "Nieuw incognito venster" te kiezen. In de adresbalk van dit venster plak je vervolgens de link van de pagina. Nadat je opnieuw bent ingelogd kun je nu de vragenlijst wel invullen.
Safari
In Safari kun je de pagina in een Privévenster openen. Kies in de app Safari 'Archief' > 'Nieuw privévenster' of ga naar een geopend privévenster. In de adresbalk van dit venster plak je vervolgens de link van de pagina. Nadat je opnieuw bent ingelogd kun je nu de vragenlijst wel invullen.
Firefox
In Firefox kun je de pagina in een Private venster openen. Je doet dit door in het menu onder de drie streepjes de optie "Nieuw Private venster" te kiezen.In de adresbalk van dit venster plak je vervolgens de link van de pagina. Nadat je opnieuw bent ingelogd kun je nu de vragenlijst wel invullen.
Microsoft Edge
In Microsoft Edge kun je de pagina in een inPrivate venster openen. Je doet dit door in het menu onder de drie puntjes de optie "Nieuw inPrivate venster" te kiezen. In de adresbalk van dit venster plak je vervolgens de link van de pagina. Nadat je opnieuw bent ingelogd kun je nu de vragenlijst wel invullen.
Landscape modus
Een tweede opties is om de telefoon in landscape modus te houden, dus horizontaal. De vragenlijst wordt dan ook beter weergegeven op de pagina.
Minimaliseren en Maximaliseren
Soms komt het voor dat de pagina steeds verspringt. Dit kun je oplossen door het browser venster te minimaliseren en weer te maximaliseren.
Het antwoord niet gevonden?
Stuur ons jouw vraag via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00u en 17.00u, via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.