1. Helpdesk&Support
  2. Wegwijs voor Professionals

Administratie - Wegwijs voor Professionals

Met een administratie account kun je namens de professionals die aan jouw organisatie zijn gekoppeld uitnodigingen versturen voor vragenlijsten en programma's.

scr_nav_administratie

Nieuwe cliënt toevoegen

Wanneer je iemand wilt uitnodigen voor een programma of een vragenlijst klik je op de knop "Nieuwe cliënt toevoegen".

Een knop van de website met een + icoon en de tekst Nieuwe cliënt toevoegen.

Vervolgens zoek je via de knop "Voeg behandelaar toe" de professional op namens wie je de uitnodiging wilt versturen. Je kunt op naam zoeken naar alle professionals die aan jouw organisatie zijn gekoppeld.

Vul daarna de gegevens van de cliënt in.

Een formulier van de website met de knop + Voeg behandelaar toe.

Hierna kun je de gewenste programma's en vragenlijsten toevoegen aan de werkmap. Je kunt programma's en vragenlijsten opzoeken op naam of door de lijst scrollen om de juiste te vinden. Het is mogelijk om meerdere programma's en vragenlijsten tegelijk te selecteren door ze aan te klikken in de lijst.
Wanneer je alles hebt ingevuld en geselecteerd klik je op "Verzend uitnodiging". Er wordt dan een uitnodigingsmail naar de cliënt verstuurd.

Uitnodigingen bekijken

Wanneer je alle uitnodigingen die vanuit jouw organisatie zijn verzonden wil bekijken kun je klikken op "(Nog) niet geaccepteerd".

Een schermafbeelding van de verschillende tabbladen van het cliëntenoverzicht. Er zijn drie tabbladen: Cliënten, Nog niet geaccepteerd en Archief. Verder zijn er checkboxen met de labels Alleen vragenlijsten, recent ingelogd en niet recent ingelogd.

Je krijgt dan een overzicht te zien van welke cliënten namens welke professionals zijn uitgenodigd en op welk e-mailadres. Hier kun je eventueel het e-mailadres van de cliënt nog aanpassen door op het potloodicoontje te klikken en kun je een herinnering versturen voor de uitnodiging of de uitnodiging verwijderen.

Een schermafbeelding van een cliënt uit de lijst. De naam Test Test is zichtbaar en op de regel daaronder staat het e-mailadres en de knoppen Nogmaals versturen en Verwijderen.

Iets toevoegen aan een bestaande werkmap

Wanneer de cliënt de uitnodiging al heeft geaccepteerd is het mogelijk om extra programma's of vragenlijsten toe te voegen aan de werkmap. Je kunt dit doen door de cliënt op te zoeken in het overzicht en de werkmap van de cliënt te openen. Je ziet dan wat er op dit moment al in de werkmap staat en welke professional er aan de werkmap is gekoppeld.

Met een administratie account heb je geen inzage in de opdrachten van de cliënt, dus je kunt de programma's in vragenlijsten in de werkmap niet aanklikken en de inhoud bekijken.

Extra programma's en vragenlijsten voeg je toe door op "Meer aan werkmap toevoegen" te klikken. 

Een schermafbeelding van de knop + Meer aan werkmap toevoegen.

Hierna kun je de gewenste programma's en vragenlijsten toevoegen aan de werkmap. Je kunt programma's en vragenlijsten opzoeken op naam of door de lijst scrollen om de juiste te vinden. Het is mogelijk om meerdere programma's en vragenlijsten tegelijk te selecteren door ze aan te klikken in de lijst.
Wanneer je alles hebt geselecteerd klik je op "Toevoegen". De cliënt krijgt dan de volgende keer dat die inlogt een melding dat er iets aan de werkmap is toegevoegd.

Een werkmap archiveren

Je kunt met een administratie account ook de werkmap van een cliënt archiveren. De professional die aan de werkmap gekoppeld was heeft dan geen inzage meer in de voortgang van de cliënt. De cliënt zelf kan wel gewoon aan de programma's waarvoor die was uitgenodigd blijven werken. Een werkmap archiveren doe je via de knop "Archiveren" die je in de werkmap onder de naam van de cliënt ziet staan.

Een schermafbeelding van de werkmap van een cliënt met de naam Test Cliënt. Onder de naam staat de knop Archiveren met een blauw floppy disk icoon ernaast.

Gearchiveerde werkmappen komen onder het tabblad "Archief" te staan in het cliëntenoverzicht. Het is niet mogelijk om zelf een gearchiveerde werkmap opnieuw te activeren. Neem hiervoor contact op met de Helpdesk.

Wegwijs voor Professionals

Meer lezen over het gebruik van ons platform? Bekijk al onze wegwijs artikelen hier: Wegwijs voor Professionals

Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.