Een collega toevoegen aan een werkmap

Wanneer je samen met een collega een cliënt begeleid of een cliënt overneemt van een collega kun je een extra professional koppelen aan een werkmap. 

Een schermafbeelding van de werkmap. Je ziet de tekst Gedeeld met en een cirkel met daarin de initialen van de professional die inzage heeft in de werkmap. Verder is er een persoon icoontje met een plusje ernaast.

Gedeeld met

Om een extra professional aan een werkmap toe te voegen ga je naar de pagina Cliënten en klik je op de naam van de cliënt om diens werkmap te openen. Aan de rechterkant van de pagina zie je een overzicht van de professionals die inzage hebben in deze werkmap. Hier kun je een extra professional uitnodigen: klik op het icoontje van een persoon met een plusje ernaast, vervolgens opent een pop-up scherm waar je op naam een collega kunt zoeken en toevoegen.

Je kunt alleen collega's uitnodigen die zijn gekoppeld aan dezelfde organisatie als jij. 

Een schermafbeelding van het zoekveld waarmee je een collega kunt opzoeken. Er staat Deel met en in het zoekveld staat Zoek binnen uw organisatie. Verder is er een witte knop met de tekst Annuleren en een blauwe knop met de tekst Toevoegen.

Deel met

Vul hier in het zoekveld de naam van de collega in die je toegang wil geven tot de werkmap en druk vervolgens op Enter om de zoekactie te starten. Het werkt het beste als je op voornaam zoekt.  Wanneer je de collega gevonden hebt klik je op de naam en daarna op toevoegen. Jouw collega ontvangt dan een uitnodiging via de mail en de naam verschijnt in het overzicht van professionals met wie de werkmap is gedeeld.

Een schermafbeelding van met wie de werkmap gedeeld is. Je ziet nu onder de eerste professional een tweede naam en de tekst Uitgenodigd tegen een oranje achtergrond.

Op deze manier kun je meerdere extra professionals toevoegen aan een werkmap.

Archiveren

Als je er voor kiest om zelf geen inzage meer in de voortgang van de werkmap te hebben kun je deze archiveren. Op het moment dat je in de werkmap zit zie je 'archiveren' staan. Je krijgt hier nog de mogelijkheid om de werkmap te downloaden, dit kan eventueel later ook nog vanaf de pagina 'Archief'. Zodra je op archiveren klikt is dit onomkeerbaar, je kunt niet zelf cliënten die je hebt gearchiveerd weer terugzetten naar je actieve cliënten. De Helpdesk kan dit wel voor je doen.

Meer weten over het cliëntenoverzicht?

Lees ook dit artikel: Cliëntenoverzicht - wegwijs voor professionals

Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.