Beeldbellen

Bug: Beeldbellen via Outlook app. (iOS & Android) 12-04-2022

We hebben een probleem vastgesteld  deelnemers die via de Outlook app op Android en iOS gebruik maken van beeldbellen. De Outlook app gebruikt een eigen browser om links te openen en deze browser, wat resulteert in sessies waar de deelnemer g...

Gewijzigd op:Di, 12 Apr, 2022 at 11:03 AM
Nieuwe beeldbel lay-out professionals

Lees hieronder de voordelen van de nieuwe beeldbel lay-out.  Wachtkamer Voordat deelnemers het gesprek in gaan komen zij in de wachtkamer terecht.  In de wachtkamer kunnen zij de juiste camera en microfoon selecteren en testen. Daarna vullen...

Gewijzigd op:Wo, 18 Mei, 2022 at 3:57 PM
Beeldbel handleiding professionals

Start een beeldbelgesprek Klik op het groene camera-icoontje.  Klik op Nieuw gesprek. In het scherm 'beeldbelafspraken' kun je alle afspraken zien die gepland staan. Door op 'Naar gesprek' te klikken neem je deel aan het ...

Gewijzigd op:Vr, 13 Mei, 2022 at 1:44 PM
Beeldbeloplossingen

Voorbereiding beeldbellen Door gebruik te maken van de juiste browser en deze regelmatig te updaten voorkom je een hoop problemen. Wij raden Google Chrome of Microsoft Edge aan. Je kunt zien of er een update beschikbaar is door te klikken op de ...

Gewijzigd op:Vr, 13 Mei, 2022 at 2:55 PM
Moderator code gebruiken in beeldbellen

Tijdens het beeldbellen kun je gebruik maken van een moderator code. Dit is nodig als je geen directe inloggegevens hebt voor Therapieland of Gezon, bijvoorbeeld omdat je via een koppeling (SSO) of beveiligde omgeving (Citrix) inlogt. Als je een...

Gewijzigd op:Wo, 18 Mei, 2022 at 4:23 PM
Netwerk/systeemvereisten beeldbellen

Het kan zijn dat de restricties die op jouw WiFi-netwerk zitten het beeldbellen blokkeren. Weet je niet precies hoe dit moet vraag er dan iemand bij die dit vaker heeft gedaan of neem contact met ons op. Browsers Beeldbellen werkt het beste in ...

Gewijzigd op:Wo, 18 Mei, 2022 at 4:20 PM