Bug: Beeldbellen via Outlook app. (iOS & Android) 12-04-2022

We hebben een probleem vastgesteld  deelnemers die via de Outlook app op Android en iOS gebruik maken van beeldbellen.


De Outlook app gebruikt een eigen browser om links te openen en deze browser, wat resulteert in sessies waar de deelnemer geen beeld (iOS) of geen audio (Android) heeft. 


Als de deelnemer last heeft van audio of video problemen en een hotmail, msn, live mail adres heeft is de kans groot dat ze de outlook app gebruiken.

We zijn op zoek naar een oplossing, tot die tijd is het aan te raden dat deelnemers de links in een “echte” browser openen zoals Safari, Chrome, Firefox.


Excuses voor het ongemak. Als je vragen hebt over deze bug of een ander probleem neem dan contact op met de Helpdesk:

Via de widget, info@therapieland.nl of via +31207712848


Gewijzigd op:Di, 12 Apr, 2022 at 11:03 AM

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.