Ik wil contact met mijn professional

Je bent zelfstandig bezig met één van onze programma's en dat werkt goed, maar soms heb je toch ook even behoefte aan persoonlijk contact of zit je met een vraag waar je zelf niet uitkomt. Voor technische vragen kun je dan bij ons bij de Helpdesk terecht, maar voor andere vragen, zoals de datum van de volgende afspraak of het nut van een opdracht kun je het beste contact opnemen met jouw professional. Er zijn verschillende manieren om dat te doen.

Direct contact met de praktijk

Als het contact meer spoed heeft kun je het beste direct jouw professional of praktijk bellen. Wij kunnen bij de Helpdesk helaas geen telefoonnummers of e-mailadressen doorgeven, dus bewaar de gegevens die je van de praktijk hebt gekregen goed.

Een bericht sturen via ons platform

Als je bent ingelogd op onze site kun je op een veilige manier een bericht sturen aan je professional.
Klik om te beginnen vanaf je dashboard (dat is de startpagina van jouw persoonlijke omgeving) op het blokje Berichten.

Je komt dan terecht op de Berichten-pagina. Hier kun je twee dingen doen:
1. Een nieuw gesprek starten via de groene knop aan de rechterkant van de pagina.
2. Een bestaand gesprek openen door aan de linkerkant van de pagina, onder het kopje Gesprekken, op de naam van de persoon aan wie je een bericht wil sturen te klikken.


Een nieuw gesprek starten

Nadat je op de groene knop met Start een nieuw gesprek hebt geklikt zie je een overzicht van de personen met wie jij binnen het platform een connectie hebt. Om een gesprek met iemand te starten klik je hier op de naam van de persoon, dit opent een leeg gespreksvenster. Onderaan de pagina is een tekstvak waarin je je bericht kunt typen en waar je eventueel een bijlage aan het bericht kunt toevoegen. Je verzendt het bericht door op het groene pijltje te klikken. Als het bericht is verzonden verschijnt het direct in het gespreksvenster en krijgt de andere persoon een melding dat er een nieuw bericht is.

Een bestaand gesprek voortzetten

Nadat je op de naam hebt geklikt opent het gesprek dat je al met deze persoon had in het gespreksvenster. Jouw eigen berichten hebben een groene achtergrond en die van de andere persoon een grijze.

Onderaan de pagina is een tekstvak waarin je je bericht kunt typen en waar je eventueel een bijlage aan het bericht kunt toevoegen. Je verzend het bericht door op het groene pijltje te klikken. Als het bericht is verzonden verschijnt het direct in het gespreksvenster en krijgt de andere persoon een melding dat er een nieuw bericht is.

Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.

Gewijzigd op:Di, 10 Mei, 2022 at 11:16 AM

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.