Nieuwe beeldbel lay-out professionals

Lees hieronder de voordelen van de nieuwe beeldbel lay-out. 

Wachtkamer

Voordat deelnemers het gesprek in gaan komen zij in de wachtkamer terecht. 

  • In de wachtkamer kunnen zij de juiste camera en microfoon selecteren en testen.
  • Daarna vullen zij hun naam in en doen een deelname verzoek. 
  • Als je jezelf hier ziet en de blauwe balk reageert op geluid, dan ben je klaar voor het gesprek!

Beheerder

Als professional ben je automatisch de beheerder van het gesprek. Dit betekent dat jij altijd als eerste het gesprek in gaat. Als er iemand in de wachtkamer zit, krijg jij een aanvraag om deze te accepteren. Zodra jij er klaar voor bent, laat je de persoon toe in het gesprek. Ook zullen sommige functionaliteiten, zoals het tekenen op het whiteboard en deelnemers verwijderen uit het gesprek alleen toegankelijk zijn voor jou. 

Jezelf zien aan- of uitzetten

Je hebt altijd de mogelijkheid om jezelf te zien gedurende het gesprek. Als je het afleidend vindt om jezelf te zien, dan heb je de mogelijkheid om het beeld van jezelf linksonderin te verbergen door erop te klikken. Jouw camera staat echter nog steeds aan en jouw gesprekspartner kan jou wel zien. Ditzelfde geldt voor cliënten. Je vindt hier ook de mogelijkheid om jezelf te vergroten.

Whiteboard

Een nieuwe functionaliteit is het whiteboard. Hierdoor kan je als professional jouw uitleg verhelderen door dit te tekenen, net zoals je misschien in de behandelkamer doet. Door op het whiteboard icoon te klikken, krijg je een wit canvas te zien waarop je kunt tekenen.

Ervaar je problemen tijdens het beeldbellen?

Klik hier om alle beeldbeloplossingen te lezen.

Liever direct contact met de helpdesk?

Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.

Gewijzigd op:Wo, 18 Mei, 2022 at 3:57 PM

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.