De link in mijn uitnodigingsmail is verlopen

Je bent uitgenodigd voor één van onze programma's en hebt een e-mail ontvangen met een link om je account te activeren, maar als je op de link klikt krijg je de melding dat de link is verlopen. Op de volgende manier kun je dan toch je account activeren en aan de slag met je programma.

Ik heb nog geen account

Als je nog niet eerder een account bij ons hebt aangemaakt dan kun je het beste contact opnemen met je professional, die kan jou dan opnieuw uitnodigen. Je krijgt dan een nieuwe link waarmee je jouw account kunt activeren.

Ik heb al een account

Als je al eerder een keer een account bij ons hebt aangemaakt heb je de link in de uitnodigingsmail niet nodig. Je kunt dan inloggen op jouw bestaande account met je e-mailadres en wachtwoord via mijn.therapieland.nl of mijn.gezondeboel.nl Als je je wachtwoord niet meer weet kunt je dat resetten door op de inlogpagina op "Wachtwoord vergeten" te klikken. Nadat je bent ingelogd zie je je openstaande uitnodigingen meteen staan en kun je die accepteren. Daarna kun je aan de slag met het programma.


Wachtwoord vergeten?

In dit artikel vind je de oplossing hiervoor: Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl. Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 (therapieland) of 020-8545108 (gezondeboel).



Gewijzigd op:Vr, 13 Mei, 2022 at 4:15 PM

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.