Beeldbellen

Beeldbeloplossingen

Voorbereiding beeldbellen Door gebruik te maken van de juiste browser en deze regelmatig te updaten, voorkom je een hoop problemen. Wij raden Google Chrome of Microsoft Edge aan. Je kunt zien of er een update beschikbaar is door te klikken op de...

Gewijzigd op:Vr, 2 Sep, 2022 at 1:57 PM
Bug: Beeldbellen via Outlook app. (iOS & Android) 12-04-2022

We hebben een probleem vastgesteld  deelnemers die via de Outlook app op Android en iOS gebruik maken van beeldbellen. De Outlook app gebruikt een eigen browser om links te openen en deze browser, wat resulteert in sessies waar de deelnemer g...

Gewijzigd op:Di, 12 Apr, 2022 at 11:03 AM
Beeldbel-handleiding professionals

Start een beeldbelgesprek Klik op het groene camera-icoontje.  Klik op 'Nieuw gesprek'. In het scherm 'Beeldbelafspraken' kun je alle afspraken zien die gepland staan. Door op 'Naar gesprek' te klikken neem je d...

Gewijzigd op:Wo, 21 Sep, 2022 at 9:55 AM
Nieuwe beeldbel-lay-out professionals

Lees hieronder de voordelen van de nieuwe beeldbel-lay-out.  Wachtkamer Voordat deelnemers het gesprek in gaan, komen zij in de wachtkamer terecht.  In de wachtkamer kunnen zij de juiste camera en microfoon selecteren en testen. Daarna vulle...

Gewijzigd op:Wo, 10 Aug, 2022 at 10:07 AM
Moderator-code gebruiken in beeldbellen

Tijdens het beeldbellen kun je gebruik maken van een moderator-code. Dit is nodig wanneer je geen directe inloggegevens hebt voor Therapieland of Gezondeboel, bijvoorbeeld omdat je via een koppeling (SSO) of beveiligde omgeving (Citrix) inlogt. ...

Gewijzigd op:Wo, 21 Sep, 2022 at 9:49 AM
Netwerk-/systeemvereisten beeldbellen

Het kan zijn dat er restricties op jouw WiFi-netwerk zitten, die het beeldbellen blokkeren. Weet je niet precies hoe je dit moet wijzigen? Vraag dan hulp aan iemand die dit vaker heeft gedaan of neem contact met ons op. Browsers Beeldbellen wer...

Gewijzigd op:Wo, 21 Sep, 2022 at 9:38 AM