Algemeen

Cliënt overnemen van collega

Je kunt iemand uitnodigen voor een programma dat die al volgt bij een andere professional. Als je een uitnodiging stuurt voor het programma dat deze persoon al volgt, dan hebben jullie beide inzage vanaf het moment dat de uitnodiging geaccepteerd...

Gewijzigd op:Do, 4 Aug, 2022 at 9:19 AM
Een uitnodiging accepteren

Wanneer je bent uitgenodigd om een programma te volgen krijg je een uitnodiging per mail. Via de link in de mail kun je een wachtwoord instellen en jouw account activeren. Hierna kun je inloggen en de uitnodiging van jouw professional accepteren....

Gewijzigd op:Vr, 4 Nov, 2022 at 1:39 PM
Dossier downloaden - voor Professionals

Je kunt alle opdrachten die een cliënt heeft gemaakt en de ingevulde vragenlijsten exporteren naar een pdf-bestand en downloaden. Er zijn verschillende manieren om dit te doen: vanuit het cliëntenoverzicht en vanuit het archief. Dossier download...

Gewijzigd op:Ma, 24 Okt, 2022 at 11:36 AM
Dossier downloaden - voor Cliënten

Alle opdrachten die je maakt, de vragenlijsten die je invult en je dagboek entries komen in jouw dossier te staan. Je vind hier gegevens uit verschillende programma's overzichtelijk bij elkaar. In het dossier kun je deze gegevens bekijken en...

Gewijzigd op:Wo, 29 Jun, 2022 at 3:24 PM
Ik wil contact met mijn professional

Je bent zelfstandig bezig met een van onze programma's en dat werkt goed. Maar soms heb je toch ook even behoefte aan persoonlijk contact of zit je met een vraag waar je zelf niet uitkomt. Voor technische vragen kun je dan bij ons, de Helpde...

Gewijzigd op:Wo, 10 Aug, 2022 at 9:45 AM
Ik krijg een error of foutmelding

Heel frustrerend natuurlijk die foutmeldingen! Gelukkig is er meestal een makkelijke oplossing. Hieronder vind je oplossingen voor de vier meest voorkomende errors. 403 Oorzaak: Je hebt op een link geklikt, waar je op dat moment geen rechten v...

Gewijzigd op:Wo, 3 Aug, 2022 at 10:44 AM
Ik kan mijn taal niet wijzigen

De taal waarin het platform wordt weergegeven, wordt bepaald door de taal van het programma dat je volgt en de browser-taal. Om de browser-taal te wijzigen open je jouw browser en ga je naar de taalinstellingen. In bijvoorbeeld Google Chrome en ...

Gewijzigd op:Di, 16 Aug, 2022 at 10:32 AM
Kan ik aan programma's blijven werken nadat mijn traject is afgesloten?

Ja dat kan. Nadat het traject bij jouw professional is afgesloten houd je gewoon toegang tot de programma's waarvoor je was uitgenodigd. Je kunt dus blijven inloggen op het platform en verder werken aan de programma's of de informatie n...

Gewijzigd op:Vr, 11 Nov, 2022 at 12:47 PM
Ik wil mijn account deactiveren of verwijderen

Wanneer je geen gebruik meer wilt maken van het platform kun je jouw account deactiveren of verwijderen. Als je jouw account deactiveert blijven de gegevens bewaard en kun je later nog beslissen om het account weer te activeren als dat nodig is. ...

Gewijzigd op:Vr, 11 Nov, 2022 at 1:00 PM