Een uitnodiging versturen met een secretariaatsaccount

Met een secretariaatsaccount kun je namens de professionals die aan jouw organisatie zijn gekoppeld uitnodigingen versturen voor vragenlijsten en programma's. 

Uitnodigen voor een behandeling

Wanneer je iemand wilt uitnodigen voor een behandeling klik je op de knop "Uitnodigen voor behandeling".

Vervolgens zoek je via het zoekveld de professional op namens wie je de uitnodiging wilt versturen. Wanneer je met de muis op de naam gaat staan verschijnt de knop "Maak een nieuwe uitnodiging aan". Klik hierop om verder te gaan.

Er verschijnt een scherm waarin je de gegevens van de cliënt kunt invullen en programma's kunt selecteren waarvoor je de cliënt wilt uitnodigen. Vul alle velden in en klik daarna onderaan de pagina op "Versturen" om de uitnodiging te versturen.

Uitnodigingen bekijken

Wanneer je alle uitnodigen die vanuit jouw organisatie zijn verzonden wil bekijken kun je klikken op "Bekijk alle historie behandelingen".

Je krijgt dan een overzicht te zien van welke programma's door welke professionals naar welke cliënten zijn verzonden en of de cliënt de uitnodiging al heeft geaccepteerd of niet. Wanneer een cliënt een uitnodiging nog niet heeft geaccepteerd kan de professional zelf een herinnering sturen, dit kan niet vanaf een secretariaatsaccount.

Uitnodigen voor een vragenlijst

Wanneer je iemand wil uitnodigen voor een vragenlijst klik je op "Uitnodigen voor een vragenlijst".

Vervolgens zoek je via het zoekveld de professional op namens wie je de uitnodiging wilt versturen. Wanneer je met de muis op de naam gaat staan verschijnt de knop "Nodig uit voor een vragenlijst". Klik hierop om verder te gaan.

Er verschijnt een scherm waarin je de gegevens van de cliënt kunt invullen en vragenlijsten kunt selecteren waarvoor je de cliënt wilt uitnodigen. Vul alle velden in en klik daarna onderaan de pagina op "Versturen" om de uitnodiging te versturen.

Uitnodigingen bekijken

Wanneer je alle uitnodigen die vanuit jouw organisatie zijn verzonden wil bekijken kun je klikken op "Bekijk alle historie vragenlijsten".

Je krijgt dan een overzicht te zien van welke vragenlijsten door welke professionals naar welke cliënten zijn verzonden en of de cliënt de vragenlijst al heeft ingevuld of niet. Wanneer een cliënt een vragenlijst nog niet heeft ingevuld kan je hier een herinnering sturen. De cliënt krijgt dan opnieuw een mail met de uitnodiging voor het invullen van een vragenlijst.

Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.

Gewijzigd op:Di, 10 Jan, 2023 at 12:32 PM

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.