Een uitnodiging opnieuw versturen

Wanneer je een cliënt hebt uitgenodigd voor een programma maar die de uitnodiging nog niet heeft geaccepteerd, of de uitnodiging niet heeft ontvangen, kun je de cliënt een herinnering sturen. De eerdere uitnodigingsmail wordt dan opnieuw verstuurd.

Het is niet mogelijk om een hele nieuwe uitnodiging te sturen aan een cliënt die je eerder al hebt uitgenodigd voor een programma. Wat wel kan is om vanaf de pagina Activiteiten een herinnering te sturen. De pagina Activiteiten vind je door op het blauwe kalender icoon met het vinkje erin te klikken, of door vanaf jouw dashboardpagina op de blauwe balk Activiteiten te klikken.

Openstaande uitnodigingen

Op de pagina Activiteiten zie je in de rechterkolom een lijst met al jouw openstaande uitnodigingen. Hier heb je de mogelijkheid om de uitnodiging opnieuw te sturen via de knop "Stuur opnieuw", of om die te verwijderen. Wanneer je op "Stuur opnieuw" klikt wordt er opnieuw een uitnodigingsmail verstuurd aan de cliënt.

Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.

Gewijzigd op:Ma, 14 Nov, 2022 at 4:20 PM

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.