Kan ik aan programma's blijven werken nadat mijn traject is afgesloten?

Ja dat kan. Nadat het traject bij jouw professional is afgesloten houd je gewoon toegang tot de programma's waarvoor je was uitgenodigd. Je kunt dus blijven inloggen op het platform en verder werken aan de programma's of de informatie nog eens nalezen. 

Nadat jouw professional het traject heeft afgesloten kan die jouw programma's archiveren. De professional heeft dan geen inzage meer in de opdrachten die jij in het programma maakt en jullie kunnen geen berichten meer naar elkaar sturen. De eerste keer dat je inlogt nadat de professional jouw programma's heeft gearchiveerd krijg je een melding dat het beheer van jouw gegevens op het platform nu wordt overgenomen door Therapieland of Gezondeboel. Als je dit liever niet wilt kun je op 'Verwijderen' klikken. Wij verwijderen dan jouw account en alle data die daaraan gekoppeld is. Dit betekent wel dat je niet meer in kunt loggen en niet meer bij de programma's kunt waarvoor je was uitgenodigd.


Privacystatement

Wanneer je meer wilt weten over welke data wij van jou bewaren en wat we er mee doen verwijzen wij je graag naar het privacystatement op onze website: https://therapieland.nl/privacystatement/

Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.

Gewijzigd op:Vr, 11 Nov, 2022 at 12:47 PM

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.