Beeldbel-handleiding professionals

Start een beeldbelgesprek

  • Klik op het groene camera-icoontje. 
  • Klik op 'Nieuw gesprek'.

In het scherm 'Beeldbelafspraken' kun je alle afspraken zien die gepland staan. Door op 'Naar gesprek' te klikken neem je deel aan het gesprek.


Beeldbel-afspraken

Uitnodigen

  • Selecteer een datum en tijd.
  • Selecteer een cliënt die een e-healthprogramma volgt of vul een e-mailadres in.
  • Kies of je een persoonlijk bericht wilt toevoegen of niet.
  • Klik op 'Verstuur uitnodiging'.
  • Als je direct wilt deelnemen klik je op 'Ga naar gesprek'. Anders kun je klikken op 'Terug naar overzicht'.

Er is ook de mogelijkheid om de beeldbel-link te kopiëren zodat je de link via je eigen kanalen naar de andere deelnemers kunt sturen.

Wachtkamer

  • Nadat je op 'Ga naar gesprek' hebt geklikt, kom je in de wachtkamer.
  • Controleer of je jezelf ziet. Is dat niet het geval? Selecteer dan een andere camera.
  • Controleer of je een blauwe balk ziet bewegen. Is dat niet het geval? Selecteer dan een andere microfoon.

In het gesprek

In de onderste balk vind je verschillende mogelijkheden zoals:


  • Jezelf vergroten of verbergen (linksonder)

  • De icoontjes om je camera en microfoon tijdelijk uit te schakelen en om het gesprek te beëindigen (in het midden onder) 
  • Chat starten (rechtsonder)
  • Whiteboard

  • Scherm delen


Op de hoogte blijven van de nieuwste mogelijkheden in beeldbellen?

Klik hier om meer te lezen over de nieuwste functionaliteiten van beeldbellen.

Toch nog ergens een vraag over?

Dit zijn de mogelijkheden van het beeldbellen. Mocht je ergens niet uitkomen: Klik op de blauwe support-knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00u en 17.00u, via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.

Gewijzigd op:Wo, 21 Sep, 2022 at 9:55 AM

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.