De link in mijn uitnodigingsmail is verlopen

Je bent uitgenodigd voor een van onze programma's en hebt een e-mail ontvangen met een link om je account te activeren. Maar als je op de link klikt, krijg je de melding dat de link is verlopen. We leggen uit hoe je je account alsnog kunt activeren en aan de slag kunt met je programma.

Ik heb nog geen account

Als je nog niet eerder een account bij ons hebt aangemaakt, kun je het best contact opnemen met je professional. Die kan jou opnieuw uitnodigen. Je krijgt dan een nieuwe link waarmee je jouw account kunt activeren.

Ik heb al een account

Als je al eerder een keer een account bij ons hebt aangemaakt heb je de link in de uitnodigingsmail niet nodig. Je kunt dan inloggen op jouw bestaande account met je e-mailadres en wachtwoord via mijn.therapieland.nl of mijn.gezondeboel.nl. Als je je wachtwoord niet meer weet, kunt je dat resetten door op de inlogpagina op "Wachtwoord vergeten" te klikken. Nadat je bent ingelogd zie je je openstaande uitnodigingen meteen staan en kun je deze accepteren. Daarna kun je aan de slag met het programma.

Wachtwoord vergeten?

In dit artikel vind je hier de oplossing voor: Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op de blauwe Support-knop om contact met ons op te nemen. Of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00u en 17.00u, via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.

Gewijzigd op:Vr, 5 Aug, 2022 at 12:34 PM

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.