Waarom moet ik betalen voor dit programma?

Je kunt op twee manieren een programma volgen op ons platform: via een uitnodiging van een professional en via zelfhulp.

Als je bent uitgenodigd kun je het programma gratis volgen, maar via zelfhulp kunnen hier kosten aan verbonden zijn. Wanneer je zelf een programma bent gestart, zonder uitnodiging van een professional, of als je de uitnodiging van jouw professional niet hebt geaccepteerd dan kom je op een gegeven moment een betaalstap tegen.

Een schermafbeelding die je te zien krijgt wanneer je zelf voor een programma moet betalen. Je ziet de naam het het programma en de prijs als ook de optie om met iDeal te betalen. Er is een knop met de tekst Annuleren en een knop met de tekst Volgende.

Als je zelfstandig via zelfhulp een programma wil volgen dan kun je het aanschaffen voor een vaste prijs. Je houdt dan onbeperkt toegang tot het programma. Sommige programma's zijn gratis. Zelfhulp programma's staan in een werkmap met de naam Therapieland of Gezondeboel. 

Wanneer je bent uitgenodigd door een professional zou je geen betaalstap tegen moeten komen. Programma's waarvoor je bent uitgenodigd staan in een werkmap met de naam van de organisatie waarvoor jouw professional werkt. 

De uitnodiging van jouw professional accepteren

Zie je in jouw account geen werkmap met de naam van de organisatie waar jouw professional werkt? Controleer dan of je wel bent ingelogd met het e-mailadres waarop je de uitnodiging hebt ontvangen. Als je op het juiste account inlogt kun je de uitnodiging alsnog accepteren. Hoe je dit doet leggen we uit in dit artikel: Uitnodiging accepteren

Een schermafbeelding van de melding die je krijgt wanneer je bent uitgenodigd door een professional. Je ziet om welk programma het gaat en wie je heeft uitgenodigd. Verder zijn er knoppen om de uitnodiging af te wijzen en te accepteren.

Ik heb de uitnodiging van mijn professional geweigerd

Als je de uitnodiging van jouw professional hebt afgewezen en je toch met het programma aan de slag wil dan kun je contact opnemen met de Helpdesk. Wij kunnen de uitnodiging weer openzetten voor je. Stuur ons hiervoor dan een bericht via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl vanaf het e-mailadres waarop jouw account is geregistreerd en vermeld hierin om welk programma het gaat en eventueel ook door wie je bent uitgenodigd.

Het antwoord niet gevonden?

Stuur ons jouw vraag via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00u en 17.00u, via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.