Waarom moet ik betalen voor dit programma?

Je kunt op twee manieren een programma volgen op ons platform: via een uitnodiging van een professional en via zelfhulp.

Als je bent uitgenodigd kun je het programma gratis volgen, maar via zelfhulp kunnen hier kosten aan verbonden zijn. Wanneer je zelf een programma bent gestart, zonder uitnodiging van een professional, of als je de uitnodiging van jouw professional niet hebt geaccepteerd dan kom je op een gegeven moment een betaalstap tegen.

Een schermafbeelding die je te zien krijgt wanneer je zelf voor een programma moet betalen. Je ziet de naam het het programma en de prijs als ook de optie om met iDeal te betalen. Er is een knop met de tekst Annuleren en een knop met de tekst Volgende.

Als je zelfstandig via zelfhulp een programma wil volgen dan kun je het aanschaffen voor een vaste prijs. Je houdt dan onbeperkt toegang tot het programma. Sommige programma's zijn gratis. In dit artikel lees je hier meer over: Zelfhulp

Wanneer je bent uitgenodigd door een professional zou je geen betaalstap tegen moeten komen. Gebeurt dit toch dan kun je dat op de volgende manieren oplossen.

De uitnodiging van jouw professional accepteren

Als je bent uitgenodigd door een professional maar je de uitnodiging nog niet hebt geaccepteerd en je toch al aan het programma bent begonnen, bijvoorbeeld door in te loggen met een ander e-mailadres dan waarop je bent uitgenodigd, kom je op een gegeven moment een betaalstap tegen. Je kunt dit dan oplossen door alsnog de uitnodiging te accepteren. Hoe je dit doet leggen we uit in dit artikel: Uitnodiging accepteren

Een schermafbeelding van de melding die je krijgt wanneer je bent uitgenodigd door een professional. Je ziet om welk programma het gaat en wie je heeft uitgenodigd. Verder zijn er knoppen om de uitnodiging af te wijzen en te accepteren.

Ik heb de uitnodiging van mijn professional geweigerd

Als je de uitnodiging van jouw professional hebt afgewezen en je toch met het programma aan de slag wil dan kun je contact opnemen met de Helpdesk. Wij kunnen de uitnodiging weer openzetten voor je. Stuur ons hiervoor dan een bericht via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl vanaf het e-mailadres waarop jouw account is geregistreerd en vermeld hierin om welk programma het gaat en eventueel ook door wie je bent uitgenodigd.

Jouw professional vragen om je uit te nodigen

Als je zelfstandig aan een programma bent begonnen, omdat het je interessant of nuttig leek, en je onder behandeling bent bij een professional die met ons platform werkt dan kun je deze persoon vragen om je uit te nodigen voor het programma. Als je de uitnodiging dan accepteert kun je gratis verder werken aan het programma.

Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.