Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Vragenlijsten: Een vragenlijst versturen

Wanneer je toegang hebt tot het vragenlijstenportaal kun je op de pagina Vragenlijsten bekijken welke vragenlijsten beschikbaar zijn voor jouw organisatie.

Je kunt een vragenlijst versturen aan een cliënt, de uitslag bekijken en de resultaten downloaden.

Beschikbare vragenlijsten

Door in het menu op 'Vragenlijsten' te klikken kun je bekijken welke vragenlijsten beschikbaar zijn voor jouw organisatie. Je ziet hier wat de afdrachtskosten van een vragenlijst zijn en uit hoeveel vragen de vragenlijst bestaat. Op de Vragenlijsten pagina kun je ook zoeken naar een specifieke vragenlijst en deze toevoegen aan de werkmap van een cliënt door op het plus icoon te klikken.

Het is niet mogelijk om de inhoud van een vragenlijst te bekijken. Hiervoor kun je de handleiding van de vragenlijst opvragen bij de uitgever.

scr_prof_vragenlijsten_overzicht_241225

Nieuwe cliënt

Om een vragenlijst te versturen aan een nieuwe cliënt maak je eerst een nieuwe cliënt en een nieuwe werkmap aan. Dit kun je doen vanaf de pagina Cliënten. De cliënt krijgt dan een uitnodiging om een account aan te maken en moet daarna inloggen op het platform om jouw uitnodiging voor de werkmap te accepteren. De vragenlijst kan daarna vanuit de werkmap worden ingevuld. De cliënt ontvangt ook een link naar de vragenlijst op het mailadres dat jij bij de uitnodiging hebt ingevuld. De e-mail notificatie wordt automatisch verstuurd een dag nadat de vragenlijst beschikbaar is om in te vullen vanuit de werkmap.

Wanneer een vragenlijst moet worden ingevuld door een informant dan krijgt die persoon een link in de mail waarmee de vragenlijst kan worden gestart. Een informant hoeft dus niet in te loggen om de vragenlijst in te vullen. 

Het is geen probleem om hetzelfde e-mailadres te gebruiken voor de cliënt en de informant. Houd er dan wel rekening mee dat de informantenvragenlijsten voor de cliënt niet zichtbaar zullen zijn in de werkmap, maar dat hiervoor apart een mail wordt verstuurd. Het kan dan dus zijn dat voor een bepaalde vragenlijst moet worden ingelogd en voor een andere niet.

Bestaande cliënt

Wanneer je een vragenlijst wil versturen aan een bestaande cliënt kun je de vragenlijst toevoegen aan de werkmap van deze cliënt. Die krijgt dan een melding dat er een nieuwe vragenlijst klaarstaat. De e-mail notificatie wordt automatisch verstuurd een dag nadat de vragenlijst beschikbaar is om in te vullen vanuit de werkmap.

Het antwoord niet gevonden?

Stuur ons jouw vraag via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00u en 16.30u, via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.