Vragenlijsten: Een vragenlijst versturen

Wanneer je toegang hebt tot het vragenlijstenportaal kun je op de pagina Vragenlijsten bekijken welke vragenlijsten beschikbaar zijn voor jouw organisatie.

Je kunt een vragenlijst versturen aan een cliënt, de uitslag bekijken en de resultaten downloaden.

Voeg jij vragenlijsten toe aan een werkmap van een cliënt die in de categorie (nog) niet geaccepteerd staat? Kies dan ook voor de optie 'Verstuur opnieuw' voor de gehele werkmap. De cliënt ontvangt dan een nieuwe melding om een account aan te maken en de uitnodiging voor de vragenlijsten te kunnen accepteren.

Beschikbare vragenlijsten

Door in het menu op 'Vragenlijsten' te klikken kun je bekijken welke vragenlijsten beschikbaar zijn voor jouw organisatie. Hier kun je ook zoeken naar een specifieke vragenlijst en een vragenlijst toevoegen aan de werkmap van een cliënt. Het is niet mogelijk om de inhoud van een vragenlijst te bekijken.

Een schermafbeelding van de pagina vragenlijsten, met een overzicht van verschillende vragenlijsten die beschikbaar zijn voor de organisatie. Er staat een prijs per afname bij en een knop om de vragenlijst toe te voegen aan de werkmap.

Nieuwe cliënt

Om een vragenlijst te versturen aan een nieuwe cliënt maak je eerst een nieuwe cliënt en een nieuwe werkmap aan. Dit kun je doen vanaf de pagina Cliënten. De cliënt krijgt dan een uitnodiging om een account aan te maken en moet daarna inloggen op het platform om vanuit de werkmap de vragenlijst in te vullen. Wanneer een vragenlijst moet worden ingevuld door een informant dan krijgt die persoon een code in de mail waarmee de vragenlijst kan worden gestart. Een informant hoeft dus niet in te loggen om de vragenlijst in te vullen. 

Het is geen probleem om hetzelfde e-mailadres te gebruiken voor de cliënt en de informant. Houd er dan wel rekening mee dat de informantenvragenlijsten voor de cliënt niet zichtbaar zullen zijn in de werkmap, maar dat hiervoor apart een mail wordt verstuurd. Het kan dan dus zijn dat voor een bepaalde vragenlijst moet worden ingelogd en voor een andere niet.

Bestaande cliënt

Wanneer je een vragenlijst wil versturen aan een bestaande cliënt kun je de vragenlijst toevoegen aan de werkmap van deze cliënt. Die krijgt dan een melding dat er een nieuwe vragenlijst klaarstaat.

Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.