Ik wil mijn account deactiveren of verwijderen

Wanneer je een cliëntenaccount hebt en geen gebruik meer wilt maken van het platform kun je jouw account deactiveren of verwijderen.

Als je jouw account deactiveert blijven de gegevens bewaard en kun je later nog beslissen om het account weer te activeren als dat nodig is. Als je jouw account verwijdert zijn alle gegevens weg.

De optie om jouw account te deactiveren of te verwijderen vind je onder Instellingen. Je kunt alleen jouw account verwijderen als er geen connectie meer is met een professional. Wanneer er nog wel een connectie is zie je de optie om jouw account te verwijderen niet, dan is alleen de optie om jouw account te deactiveren zichtbaar. Je kunt in zo'n geval jouw professional een bericht sturen met de vraag of die jouw werkmap wil archiveren. 

Een schermafbeelding van de instellingen pagina, met de titel Account wijzigen en twee knoppen: 1 om je account te deactiveren en 1 om je account te verwijderen.

Heb je een professioneel account dat gedeactiveerd moet worden? Dan kun je dat doorgeven via ons wijzigingsformulier

Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.