Een cliënt opnieuw uitnodigen

Via de knop "Cliënt toevoegen" kun je eenmalig een uitnodiging sturen voor een werkmap. Wanneer je nog een keer een uitnodiging probeert te sturen naar een e-mailadres dat al bekend is bij ons krijg je de melding "Deze cliënt is al uitgenodigd".

Als je deze melding krijgt zijn er drie mogelijke vervolgstappen:

1. De cliënt staat in de lijst met actieve cliënten.
2. De cliënt staat in de lijst bij Nog niet geaccepteerd
3. De werkmap van de cliënt staat in het Archief

De cliënt staat in de lijst met actieve cliënten

In het tabblad Cliënten staan alle cliënten die hun account hebben geactiveerd en die jouw uitnodiging hebben geaccepteerd. 

Klik op de naam van de cliënt om de werkmap te openen.  In de werkmap zie je welke programma's en/of vragenlijsten de cliënt op dit moment volgt, of kan starten. 

Om iets nieuws toe te voegen aan deze werkmap klik je naast het woord Werkmap op de knop “Toevoegen”.

scr_prof_werkmap_meertoevoegen_updatejuni24

Selecteer de programma's of vragenlijsten die je wilt klaarzetten voor de cliënt.
Klik vervolgens op de knop Toevoegen rechts onderaan de pagina om de nieuwe items definitief aan de werkmap toe te voegen. 
De cliënt ontvangt nu een melding dat er iets nieuws is klaargezet in de werkmap en kan inloggen om dit te bekijken.

De cliënt staat in de lijst bij Nog niet geaccepteerd

Hier staan alle openstaande uitnodigingen. Deze cliënten hebben jouw uitnodiging nog niet geaccepteerd of hebben die geweigerd.
Als de cliënt in dit tabblad staat kun je de uitnodiging opnieuw versturen met de gelijknamige knop.

Je kunt hier eventueel ook nog nieuwe programma's of vragenlijsten toevoegen aan de werkmap of het e-mailadres van de cliënt aanpassen, voordat je de uitnodiging opnieuw verstuurd. 

scr_prof_werkmap_uitnodigingnogmaalsversturen

De werkmap van de cliënt staat in het Archief


In het archief staan cliënten van wie jij de werkmap hebt gearchiveerd. Je kunt niets meer wijzigen in deze werkmappen en je kunt deze cliënten ook niet opnieuw uitnodigen zolang de werkmap in het archief staat. 
Vanuit het archief kun je wel nog een back-up van de werkmap downloaden of je kunt de werkmap verwijderen uit jouw archief. 


Goed om te weten: Om een nieuwe uitnodiging te kunnen sturen kun je de werkmap verwijderen uit het archief. Je kunt dan met een schone lei beginnen. Wil je weer inzage in wat jouw cliënt eerder heeft gedaan? Dan moet de werkmap uit het archief worden gehaald.
Het is op dit moment niet mogelijk om zelf de werkmap weer uit het archief te halen. Neem hiervoor contact op met de Helpdesk en geef de volledige naam of het e-mailadres van de cliënt aan ons door. Wij kunnen de werkmap dan voor je uit het archief halen.

Het antwoord niet gevonden?

Stuur ons jouw vraag via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00u en 17.00u, via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.