De werkmap van een cliënt archiveren

Wanneer je geen contact meer hebt met een cliënt en je deze cliënt wil verwijderen uit jouw cliëntenoverzicht kun je de hele werkmap in één keer archiveren.

Zoek de cliënt op in het overzicht en klik bovenaan de pagina onder de naam op 'Archiveren'. Na het archiveren ontvang je geen informatie meer over de voortgang van deze cliënt en kunnen jullie geen berichten meer naar elkaar sturen. Als je op 'Archiveren' klikt krijg je meteen de mogelijkheid om de werkmap te exporteren.

Cliënten waarvan jij de werkmap hebt gearchiveerd komen in jouw cliëntenoverzicht onder het tabblad 'Archief'. Hier kun je eventueel ook nog de werkmap downloaden als pdf of de werkmap verwijderen. 

scr_prof_archiefoverzicht_20

Het is niet mogelijk om zelf de archivering van een werkmap terug te draaien. Neem hiervoor contact op met de helpdesk.

Wat verandert er voor de cliënt?

De cliënt kan, nadat het traject bij jou is afgesloten blijven inloggen op het platform en verder werken aan de programma's of de informatie nog eens nalezen. 

De eerste keer dat een cliënt inlogt nadat de jij de werkmap hebt gearchiveerd krijgt die een melding dat het beheer van de gegevens op het platform nu wordt overgenomen door Therapieland of Gezondeboel. Wanneer de cliënt hier geen toestemming voor geeft zullen we het account van de cliënt verwijderen.

scr_client_werkmapgearchiveerd_20-1

Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.