De e-mail voor een nieuw wachtwoord komt niet aan

Je wil inloggen op het platform, maar je weet je wachtwoord niet meer. Je hebt een nieuw wachtwoord aangevraagd maar krijgt geen e-mail binnen om het te resetten. Heel vervelend natuurlijk, dus helpen we je graag verder met wat tips!

Inloggen via een koppeling

De wachtwoord vergeten functie werkt enkel bij niet "gekoppelde" accounts. Als je account is aangemaakt via een extern systeem zal de toegang tot het platform via dit systeem werken en worden er geen e-mails verzonden voor een nieuw wachtwoord.

Een schermafbeelding van het formulier waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanvragen. Er is een veld waarin je jouw e-mailadres kunt invullen en een blauwe knop met de tekst Versturen.

Klopt het e-mailadres wat je hebt ingevuld?

Je ontvangt alleen een mail als het adres wat je in het formulier hebt ingevuld bekend is in ons systeem. Controleer dus goed of het e-mailadres dat je hebt ingevuld hetzelfde is als het e-mailadres waar je de uitnodiging op hebt ontvangen.

In de spam?

Controleer of de e-mail in jouw spambox of ongewenste berichten is binnengekomen. Vaak vind je de e-mail alsnog als je zoekt op afzender Therapieland of Gezondeboel.

Actief account?

Je ontvangt alleen een mail als je account op actief staat in ons systeem en dus niet als je je account ooit hebt gedeactiveerd of nog niet hebt geactiveerd. Twijfel je hierover neem dan contact op met de helpdesk.

Het antwoord niet gevonden?

Stuur ons jouw vraag via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00u en 17.00u, via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.