Het dashboard is jouw startpagina voor het platform. Hier zie je in één oogopslag de belangrijkste informatie voor jouw account en kun je verder navigeren naar andere pagina's.
Navigatie
In het navigatie menu vind je de links naar jouw cliëntenoverzicht en de beschikbare programma's en vragenlijsten. In het menu aan de linkerkant vind je ook jouw account instellingen en kun je klikken op help om onze supportartikelen te bekijken. Verder vind je hier de knop waarmee je kunt uitloggen uit jouw account.
Rechtsbovenaan de pagina vind je de optie om te switchen tussen organisaties, als je voor meerdere organisaties werkt. Verder staan daar nog de icoontjes die linken naar de chat en de notificaties.
In het resource center, wat je kunt vinden onder het icoontje rechtonderaan de pagina, vind je contactgegevens van de Helpdesk, tutorials over het platform, en belangrijke aankondigingen.
Wil je meer weten over de verschillende onderdelen? Bekijk dan ook de andere wegwijs-artikelen via de onderstaande links.
Inklappen en uitklappen van het navigatiepaneel. | |
Oplossingen en contact. Klik hier op om relevante support-artikelen te vinden. | |
Notificaties. Hier kun je zien of er nieuwe meldingen zijn binnengekomen over activiteiten van cliënten. | |
Chat. Hier kun je iemand een bericht sturen of binnengekomen berichten bekijken. | |
Instellingen. Hier kun je je e-mailadres en wachtwoord wijzigen, de back-up tokens voor tweefactorauthenticatie weergeven en je taal wijzigen. | |
Uitloggen |
De verschillende pagina's van het platform
Vanuit het menu kun je navigeren naar de verschillende overzichtspagina's van het platform.
Jouw startpagina op het platform. | |
Overzicht van alle cliënten. | |
Alle programma's binnen en buiten jouw pakket. | |
Overzicht van alle vragenlijsten. |
Dashboard
Het dashboard heeft een widget met een donut chart met informatie over:
- In het groene gedeelte: Cliënten die actief zijn geweest de laatste twee weken.
- In het oranje gedeelte: Cliënten die niet actief zijn geweest de laatste twee weken.
- In het rode gedeelte: Cliënten die zijn uitgenodigd, maar nog niet hebben geantwoord.
Boven deze widget staat een knop waarmee je een nieuwe cliënt kunt toevoegen om samen te werken in een werkmap.
Tot slot
Verder heeft het dashboard nog wat optionele elementen:
- Als je een licentie hebt voor beeldbellen: de mogelijkheid om een beeldbel-afspraak in te plannen.
- Jouw organisatie kan een top 5 van aanbevolen programma's aanleveren. Deze programma's komen dan in een lijst op het dashboard te staan. Neem contact met ons op als je dit wil instellen voor jouw organisatie.
Wegwijs voor Professionals
Meer lezen over het gebruik van ons platform? Bekijk al onze wegwijs-artikelen hier: Wegwijs voor Professionals
Het antwoord niet gevonden?
Stuur ons jouw vraag via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00u en 17.00u, via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.