1. Helpdesk&Support
  2. Wegwijs voor Professionals

Chat - wegwijs voor professionals

Op deze pagina kun je veilig chatten met cliënten. Je kunt een nieuw gesprek starten, een bestaand gesprek voortzetten en bestanden naar elkaar sturen.

Een gesprek starten

Een nieuw gesprek starten doe je via het tekstballon icoontje met een plusje erin. Typ in de zoekbalk de naam in en druk op Enter om te zoeken. Selecteer dan de persoon met wie je een gesprek wil starten en klik op Starten om het gesprek te starten. Dit is alleen mogelijk bij cliënten die al minimaal één uitnodiging geaccepteerd hebben.

Je kunt een gesprek voortzetten door op de naam van deze persoon te klikken. Als je hier veel gesprekken hebt staan kun je via het vergrootglas iemand zoeken.

Een screenshot van de Chat pagina met de tekst Berichten, een vergrootglas icoon, een tekstballon icoon en daaronder de naam van een cliënt en het laatst-ontvangen bericht.

Bericht versturen

Druk op het papieren vliegtuigje of klik op shift+enter om het bericht te versturen. Je kunt bijlagen versturen door op de paperclip te klikken. De bestandstypes docx, PDF, Excel, jpeg, png en mp3 zijn toegestaan. Je kunt geen videobestanden versturen.

Een schermafbeelding van het tekstveld op de Chat pagina waarin je jouw berichten kunt typen. Er is een paperclip icoon en een icoon van een papieren vliegtuigje.

Wegwijs voor Professionals

Meer lezen over het gebruik van ons platform? Bekijk al onze wegwijs artikelen hier: Wegwijs voor Professionals

Het antwoord niet gevonden?

Stuur ons jouw vraag via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00u en 17.00u, via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.