Beeldbellen - Een gesprek starten

Een gesprek starten doe je vanuit de wachtkamer in het beeldbel portaal.

Om al jouw afspraken te bekijken open je het beeldbel portaal en ga je naar het tabblad ‘Wachtkamer.’ Je ziet hier een overzicht van je geplande afspraken in chronologische volgorde. In de linkerkolom zie je van hoe laat tot hoe laat het gesprek is ingepland en in de rechterkolom met welke cliënt de afspraak is.

Een schermafbeelding van het weseedo beeldbelportaal. Je ziet een overzicht van de geplande afspraken.

De rode stip geeft aan dat de gesprekspartner nog niet in de wachtkamer zit. Op het moment dat de gesprekspartner op de link uit de uitnodiging klikt en in de wachtkamer klaarzit, wordt het rode bolletje groen en hoor je een bel. Ook zal de knop ‘Wacht op bezoeker’ veranderen naar ‘Start Gesprek’.

Een schermafbeelding van het weseedo beeldbelportaal. Je ziet de eerstvolgende afspraak en een blauwe knop met de tekst Start gesprek.

Op het moment dat je er klaar voor bent, start je het gesprek door te klikken op ‘Start gesprek’. De verbinding zal worden gestart en telt dan af van drie naar één.

Bericht sturen aan een cliënt in de wachtkamer

Loopt je vorige gesprek iets uit of wil je iets anders aan de wachtende gesprekspartner laten weten? Klik dan op het tekstballonnetje. Typ het gewenste bericht en klik op ‘Ok, opslaan’ Het bericht wordt nu weergegeven in de wachtkamer.

In het gesprek

Tijdens het gesprek heb je verschillende mogelijkheden zoals het delen van jouw scherm en een whiteboard. Je leest er meer over in het artikel Beeldbellen - Tijdens het gesprek.

Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.