Account instellingen

Op deze pagina kun je schakelen tussen Account en Notificaties en heb je verschillende mogelijkheden om instellingen te wijzigen.

Je vind de account instellingen door bovenaan de pagina op het pijltje te klikken.

Een zwart pijl icoontje dat naar beneden wijst.

Wanneer je bent ingelogd als cliënt klik je in plaats van op het pijltje op het profiel icoon.
Een blauwe cirkel met in het midden een persoon icoontje.

Vervolgens open je de pagina Instellingen door op het tandwiel icoontje te klikken.

Een zwart tandwiel icoontje met daarnaast de tekst Instellingen.

Notificaties

Als je Notificaties selecteert kun je alle e-mailmeldingen, zoals meldingen over activiteiten en meldingen over nieuwe berichten in- of uitschakelen.

Een formulier waarmee je kunt aangeven of je wel of geen e-mails wilt ontvangen van Therapieland. Je kunt dit aangeven door een schuifje op aan of uit te zetten.

Wanneer je het schuifje op uit zet ontvang je alleen nog meldingen op het platform zelf. Deze meldingen verschijnen als je bovenaan de pagina op het bel icoontje klikt.

Een voorbeeld van een notificatie op het platform.

Account

Als je Account selecteert heb je de volgende opties:

E-mailadres wijzigen

Hier kun je het e-mailadres waarmee je inlogt wijzigen. Vul in het tekstveld een ander e-mailadres in en klik op 'Wijzigingen opslaan'.

Wachtwoord wijzigen

Als je je wachtwoord wil wijzigen kun je dat hier doen. Vul eerst het oude wachtwoord in en daarna het nieuwe en klik dan op 'Bevestigen'. De tekst die je invult in het veld wordt automatisch weergegeven als bolletjes. Wil je kunnen zien wat je intypt klik dan op het oog icoontje aan de rechterkant van het tekstvak.

Een voorbeeld van het formulier waarmee je je wachtwoord kunt wijzigen.

Voor professionals: Back-up tokens voor tweefactorauthenticatie aanmaken

Deze back-up tokens kun je gebruiken om mee in te loggen als je even geen beschikking hebt over je telefoon. Meer uitleg over back-up tokens vind je in dit artikel: Tweefactorauthenticatie: Back-up tokens

Voorkeuren

Het platform kan worden weergegeven in het Nederlands en in het Engels. Hier kun je switchen tussen deze twee talen.

Voor cliënten: Account wijzigen

Hier vind je de optie om jouw account te deactiveren of te verwijderen. Je kunt alleen jouw account verwijderen als er geen connectie meer is met een professional. Wanneer er nog wel een connectie is zie je de optie om jouw account te verwijderen niet, dan is alleen de optie om jouw account te deactiveren zichtbaar. Je kunt in zo'n geval jouw professional een bericht sturen met de vraag of die jouw werkmap wil archiveren. 

Een screenshot van de knoppen waarmee je jouw account kunt deactiveren of verwijderen.

Het antwoord op jouw vraag niet gevonden?

Klik op de blauwe Support knop om contact met ons op te nemen of stuur ons een mail via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00 en 17.00u via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.