Op deze pagina kun je schakelen tussen Account en Notificaties en heb je verschillende mogelijkheden om instellingen te wijzigen.
Je vindt de account instellingen in het navigatie menu.
Vervolgens open je de pagina Instellingen door op het tandwiel icoontje te klikken.
Notificaties
Als je Notificaties selecteert kun je alle e-mailmeldingen, zoals meldingen over activiteiten en meldingen over nieuwe berichten in- of uitschakelen.
Wanneer je het schuifje op uit zet ontvang je alleen nog meldingen op het platform zelf. Deze meldingen verschijnen als je bovenaan de pagina op het bel icoontje klikt.
Account
Als je Account selecteert heb je de volgende opties:
E-mailadres wijzigen
Hier kun je het e-mailadres waarmee je inlogt wijzigen. Vul in het tekstveld een ander e-mailadres in en klik op 'Wijzigingen opslaan'.
Wachtwoord wijzigen
Als je je wachtwoord wilt wijzigen kun je dat hier doen. Vul eerst het oude wachtwoord in en daarna het nieuwe en klik dan op 'Bevestigen'. De tekst die je invult in het veld wordt automatisch weergegeven als bolletjes. Wil je kunnen zien wat je intypt klik dan op het oog icoontje aan de rechterkant van het tekstvak.
Een wachtwoord moet:
- Minstens 8 tekens bevatten
- Een hoofdletter hebben
- Een speciaal teken bevatten, bijvoorbeeld ! # * $
Bij het intypen van jouw nieuwe wachtwoord verschijnen er hints of jouw wachtwoord aan alle eisen voldoet. Alle hints moeten groen zijn om het nieuwe wachtwoord te kunnen opslaan.
Naast het oog icoontje zie je ook een meter die met grijze en blauwe bolletjes aangeeft hoe veilig jouw wachtwoord is. Hoe langer je het wachtwoord maakt, hoe veiliger het wordt.
Voor professionals: Back-up tokens voor tweefactorauthenticatie aanmaken
Deze back-up tokens kun je gebruiken om mee in te loggen als je even geen beschikking hebt over je telefoon. Meer uitleg over back-up tokens vind je in dit artikel: Tweefactorauthenticatie: Back-up tokens
Voorkeuren
Het platform kan worden weergegeven in het Nederlands en in het Engels. Hier kun je switchen tussen deze twee talen.
Voor cliënten: Account wijzigen
Hier vind je de optie om jouw account te deactiveren of te verwijderen. Je kunt alleen jouw account verwijderen als er geen connectie meer is met een professional. Wanneer er nog wel een connectie is zie je de optie om jouw account te verwijderen niet, dan is alleen de optie om jouw account te deactiveren zichtbaar. Je kunt in zo'n geval jouw professional een bericht sturen met de vraag of die jouw werkmap wil archiveren.
Het antwoord niet gevonden?
Stuur ons jouw vraag via info@therapieland.nl of info@gezondeboel.nl.
Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, op werkdagen tussen 9.00u en 17.00u, via 020-7712848 voor Therapieland of via 020-8545108 voor Gezondeboel.